23 mai 2013

Tort pentru sotul meu

A fost ziua sotului meu si nu puteau sa nu ii fac ceva foarte foarte gustos. Mai ales ca el a fost cel care m-a incurajat si m-a sustinut sa incep aceasta mica afacere cu torturile. A fost langa mine cand am cumparat primele ustensile, materii prime si ce a mai fost nevoie. M-a sustinut in fiecare moment indiferent daca a fost unul fericit sau unul mai putin fericit si in plus face niste deserturi fenomenale din resturile ramase de la torturi.
Pentru el nu am vrut sa folosesc o reteta care deja o probasem de nu stiu cate ori asa ca am optat pentru ceva nou si foarte consitent. Un tort cu blat de nuca, ciocolata alba, crema de caramel cu multa nuca si alune prajite. Deasupra glazuta de ciocolata neagra si invelit in spirale de napolitana.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu