1 aprilie 2013

Tort nunta Claudia&Ion

           Al doilea tort de nunta a fost ceva mai elaborat. Modelul l-am ales impreuna cu mireasa care si-a dorit mult de tot acele coloane si cutiuta de verighete din mijloc. Nu a dorit clasicul cuplu de mire si mireasa in varf si atunci am optat pentru acel buchet de trandafiri. Mi-a facut o deosebita placere sa fac si sa decorez acest tort pentru ca stiam cata bucurie va aduce si mai ales pentru ca vedeam cum prinde viata dupa fiecare element de decoratie. S-a lucrat o zi intreaga doar la partea de decoratie, afara de flori care au fost facute cu cateva zile inainte, dar a meritat fiecare minut. Mirii au fost foarte incantati cand l-au vazut si a fost pentru prima oara cand am vazut invitatii ca isi fac poze cu mirele, mireasa si tortul. 
             Casa de piatra Claudia si Ion si multumesc de increderea acordata!
Tortul a fost cu blat de cacao, mousse de ciocolata alba si jeleu de fructe de padure.





2 comentarii:

  1. Felicitari... Ati realizat un tort foarte frumos si cred ca si gustos. Cam asa il vreau si pe al meu, doar ca am vazut la cei de la torturi nunti Brasov, coloane impreunate cu niste podulete... foarte fain. Dar oricum mai am timp destul sa ma opresc numai la un tort! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de aprecieri! Acest tort a fost facut dupa un model ales de mireasa din cateva care i le-am prezentat si ce a mai gasit ea pe internet. Stiu acel model cu pod de care imi vorbiti si bineinteles ca poate realiza fara probleme. Daca mai doriti alte detalii va stau la dispozitie la tel.: 0752.222.193 sau e-mail: claudia_fro@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere