1 aprilie 2013

Tort rata pe butoi


          Tortul acesta are o poveste foarte interesanta. Totul a inceput de la porecla "rata", porecla atribuita Lianei cu mult timp in urma de catre familia ei. Tot familia a fost si cea care a comadat tortul care initial se dorea in forma de butoi si o rata pe el, dar apoi ne-am gandit mai bine si am hotarat, tinand cont ca totusi Liana e o femeie respectabila, sa ii facem un tort elegant si simplu. Asa s-a nascut acest tort de 2 etaje, dar pentru ca distractia sa fie maxima i-am facut inca un tort fals, imaginea in miniatura a unei rate pe butoi care sa ii ramana amintire. La momentul tortului, bineinteles ca ea nu stia nici macar ca i-a fost comandat un tort, si au aparut cu acel tort micut. S-a bucurat tare mult pentru el si toata lumea a ras si abia apoi cand nimeni nu mai credea ca apare ceva a aparut tortul de adevarat cu artificii pe el. Eu care am luat parte la eveniment m-am bucurat vazand cate bucurie aduce un tort pe fata uni om mai ales cand e facut din inima si daruit cu dragoste   .
Tortul a fost cu blat de cacao, mousse de ciocolata alba si jeleu de fructe de padure. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu